Duże sieci sklepów odzieżowych bardzo często decydują się na stosowanie rozwiązań technologicznych, które pozwalają w precyzyjny sposób określić, czy dana kolekcja ubrań cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów. Montowane w wejściach liczniki klientów dokładnie oceniają, jaka ilość osób konkretnego dnia przyszła do danego miejsca, w celu zapoznania się z propozycją. Zdarzają się sytuacje, w których sklep nawiedzają tłumy klientów, ale nie znajduje to odzwierciedlenia w zyskach. W takiej sytuacji najczęściej problemem są zbyt wysokie ceny za poszczególne elementy składowe asortymentu. Urządzeniami pozwalającym na wykrycie takich nieprawidłowości w działaniu firmy sprzedażowej, są niezawodne liczniki klientów. Proponowane rozwiązania technologiczne zbudowane są z elementów najwyższej klasy, które doskonale sprawdzają się w każdych warunkach. Kupno oferowanych liczników nie wiąże się z wielkim wydatkiem pieniędzy.